[ Eelmine ]  [ Järgmine ]

 
 
 

C. VÄLKMALE

C1 Välkpartii on selline, kus kõik käigud tuleb teha kindlaksmääratud aja jooksul, mis on lühem kui 15 minutit kummalegi mängijale, või nii, et määratud aeg ja 60-kordne lisand kokku moodustavad vähem kui 15 minutit.

C2 Mängus juhindutakse lisas B toodud kiirmale reeglitest, välja arvatud siis, kui esmatähtsad on järgmised välkmale reeglid. Artiklid 10.2 ja B6 ei kehti.

C3 Määrustevastane käik on sooritatud, kui vastasmängija kell on käivitatud. Vastasmängija võib seejärel enne oma käigu tegemist taotleda võitu. Kui vastasmängija ei saa matistada mängija kuningat mingi võimaliku määrustepäraste käikude seeriaga, isegi kõige oskamatuma vastumängu puhul, on tal õigus enne oma käigu tegemist taotleda viiki. Kui vastasmängija on oma käigu teinud, ei saa määrustevastast käiku korrigeerida.